sabato 15 novembre 2014

Ingrijirea corpului in timpul sarcinei (observatii personale)

Zi de zi suntem asaltati de publicitate de diverse noutati cosmetice. Adevarul e ca si eu o perioada m-am lasat dusa "de vint"! dar, pina la urma, am inteles, nu e nevoie de produse super scumpe , de fapt pielea noastra are nevoie de hidratare, si chiar folosind o crema simpla, dar regulat, pielea o sa va fie recunoscatoare si in scurt timp o sa vedeti rezultatele. Cum spuneam sint mamica deja de 2 ori! prima data, cind am devenit mamica aveam 24 ani, cunoscind foarte multe mamici cu probleme de vergeturi pe burtica, aveam frica sa nu le am si eu! am folosit toata sarcina johnson's baby oil , si am avut rezultate foarte bune. Nici o vergetura!
 (eram deja insarcinata cu Andreea dar inca nu stiam!)

La a doua sarcina am folosit acelasi produs, si chicco baby massage oil , la fel un produs nu scump. Multi imi ziceau, ei, nu te stepta sa fie ca prima data! Atunci erai tinara, pielea era mai elastica. Nu-i adevarat! Totul depinde de ingrijire! Si dupa Andreusca am ramas cu pielea pe burtica frumoasa, nu am nici o vergetura! si ma mindresc cu asta! 
Rezumatul care-i? aveti grija de voi, nu uitati sa hidratati pielea zilnic! si gasiti produsul care va prieste. 
Ultimul timp vad multa publicitate cu uleiuri speciale contra la vergeturi. Nu stiu, poate si se merita sa le folositi. Nu vreau sa pun in discutie aceste produse. Este oricum un ulei, nu? pentru mine e o cheltuiala in plus, cu acelas rezultat. Vedeti si voi. 
Va salut, si sper sa va fie de ajutor :)