giovedì 13 novembre 2014

O zi cu soare!!! Si putina nostalgie :)

Dupa o saptamana de ploaie, in sfarsit o zi plina de soare!!! Frumos!!! Aveam nevoie de putina energie pozitiva! :) Am avut o zi frumoasa, fitca, nu a facut scandal toata noaptea ca de obicei, nu! nu a dormit, dar am cintat :) Oricum, am avut timp sa o innoesc pe Andruscuta cu ceva :)
Andreusca in camasuica facuta de mama :)

E surprinzator, cum un copil mic, reuseste sa te invarte in jurul degetului :) La doar 5 luni, "ne-a luat apele" cum Zicea baba Rita,odihneasca-se in pace. Si e inca mai surprinzator, cum noi, maturii ne transformam in copii de rind cu picii nostri. Zilele acestea am realizat cit de fericita sint!!! Devenind mamica a doua oara, am descoperit din nou placerea de a astepta, primul zimbet, primul ris , si un sac de alte "prima data"! Dragi mamici de  copil unic - NU VA OPRITI LA UNUL !!! necatind la toate dificultatile , noptile nedormite, si sa zicem asa cum este, tensiunea din casa, se MERITA! odata cu copiii ne copilarim si noi, intr-un mod sau altul se poate spune intinerim :) Ca sa nu vorbim de placerea de a fi insarcinata, de cit de frumoasa devii in sarcina :) Cum se zice , nu exista o femee mai frumoasa, ca o femee insarcinata! Eu asa m-am simtit!





La prima sarcina, eram tinerica, si nu apreciam transformarile corpului, si nu am nici o amintire de atunci! La a doua sarcina, nu am mai facut aceasta greseala, am facut fotografii. si asa, Andruscuta va sti cum era mamica, cind ea era in burtica :) Mamicuti, faceti fotografii, si cit mai multe! E o amintire frumoasa. :)