lunedì 10 novembre 2014

o zi obisnuita Si chiparusi umpluti :)

 M-am trezit azi ca de obicei, tarziu.  dar... nu cred ca din cauza lenii!!! fiica-mea azi toata noaptea m-a tinut treaza, a cintat, a plins, a dansat... si tot ceea ce mai face o papusica de 5 luni. ultimul timp des ma intreb, ce caut eu aici? intr-o tara straina, cu 2 copii, care inteleg ca o sa ramina fara Patrie. nu sint de-ai sai aici, si cind vin in Moldova, nu sunt de-ai sai nici acolo! nu cunosc obiceiurile si traditiile din Moldova, nu cunosc expresii de baza, nu cunosc proverbe, de fapt nu cunosc nimic!
 E greu sa lasi casa si masa, si sa-ti iei lumea in cap! dar asta e! mergem inainte! Acceptam viata asa cum este, si speram ca viitorul ne va aduce surprize placute :)

papusele mele ! le iubesc mai mult ca viata! 

inca un motiv, de ce nu dormim noaptea! ne cresc dintisorii :)

Vorbind de zile obisnuite :), ca de obicei, am gatit cina! azi chiparusi umpluti! Un pic de Moldova in casa noastra.
Am schimbat putin reteta, am adaptat-o la gusturile noastre 

Asteptam chiparusii :) Fetele mamei!!!
pupici tuturor, bucurati-va de viata!