mercoledì 12 novembre 2014

si afara ploua ploua :)

nu cred ca exista un loc unde ploua mai mult ca in Italia. Ziua , noaptea, vara , iarna, ploua ploua si iarasi ploua. sintem nevoiti sa stam in casa, si cind te afli in casa atit de mult, vrei nu vrei, trebuie sa-ti gasesti permanent o ocupatie :)
sigur ca fiica-mea imi ocupa, majoritatea timpului, dar la drept spunind e obositor! nu cred ca sunt unica mama care zice asta! avem nevoie de ceva sa ne distram putin atentiea, sa ne liberam putin mintea de stres, de plins, de nopti nedormite.
  Si eu mi-am gasit distractiea mea.
Sunt mai mult ca sigura ca noi toate avem casa plina de haine care ne e jale sa le aruncam, cu gindul ca poate prind bine, sau lasa ca le port cindva!!! credeti-ma!!! Nu o sa le purtati!!!  Iar pentru copii, vice-versa , nu dovedim niciodata sa le cumparam, cresc ( Slava Domnului)! mai repede decit dovedim sa primim salariul :)
Pentru mine am gasit solutia :) Prefac hainele de care imi e plina garderoba, si eu sint ocupata, si fiica-mea e innoita :)



Fitunea mea in pantalonasi facuti de mama. :)