lunedì 15 dicembre 2014

Depresie sau extenuare!

1 copil in familie e super! 2 copii - dublu super! 
In fiecare zi ii privesti si zici Multumesc Doamne Doamne pentru ca sint sanatoase, da ascultatoare.... cum zicea bunica  Rita
 - Ritunea! unde ai vazut babe frumoase si copii cuminti?! cuvinte de aur! 
Am doua fiici superbe! dar la cit sint de superbe , atit sint si de extenuante. Prima are 12 ani, Svetulea (mindriea mamei!), trece acum prin criza de teenager :) 
ce n-as spune e gresit, orice propunere se pune in discutie, si desigur la urma face cum vrea ea! Acum citeva zile in urma s-a frezat singura! vopseste unghiile cu negru, galben si alte culori de neinteles pentru mintea mea :) Sufleteste o inteleg. am trecut si eu prin aceasta virsta, am dat batai de cap si eu parintilor, dar cind ma uit in urma, parca imi pare ca nu chiar asa de mari :) si plus le-am inceput mai tirziu, nu chiar la 12 ani! 
Cine mai are fete de virsta Svetulei, cred ca ma inteleg :( 
Plus fitca mea mai mica, Andreusca, 6 luni cu care nici sa te pui in poara nu poti . Ei vorba ceea" ii in ciupcik" ca sint obosita, ca vreau sa dorm. Daca ea a hotarit sa stea treaza pina la 5 dimineata si sa faca nazuri, asa o sa faca :(!
Oboseala cronica :( nu credeam in acest termen medical, dar acum il simt pe propriea piele.  Adormim la 4 jum -5 dimineata, la 6.30 mincam, la 7 trezeste-o pe cea mare sa se gateasca de scoala, intre timp imbrac-o pe asta mica (ca doar n-o poti lasa acasa singura), o duc pe Sveta la scoala, la 8.30 sint acasa, incerc s-o dezbrac pe fitca fara s-o trezesc ... aha.. fix asa :) pina la 10 dicutam , ne jucam, dansam... la 10.30 mincam, in sfirsit adoarme :) Intru pe Facebook, citesc pe ASK a MOM , cum ca o mamica are 2 fetite, cea mai mica 3 luni, si inca mai si lucreaza!!! Intru in depresie ! Ma simt mama rea! cum asa alta poate si eu nu! 

pe la 11.30 reusesc sa adorm, prin somn o aud pe Andreusca, cauta vorba :) ea s-a saturat de somn! Ea oricum dupa fiecare masa doarme cite jumate de ora - 40 de minute :) cam de ce mi-ar permite mie un somn de vreo 3 ore neintrerupt:)?
Haos in cap, dar mergem inainte :(
haosul din cap incetul cu incetul se transforma in o forma de a fi. Nu mai inteleg uneori ce si cum. Dar la interbarea , Cum viata, eu raspund "foarte bine ! :)"

 uneori imi dau seama ca fac totul automat, fara sa ma gindesc, mincare, curat, spalat, ziua a trecut... si miine la fel cum ieri sau azi! filmul "день сурка" l-ati privit ? des ma simt ca protagonistul acestui film!
Si totusi, mergem inainte, fetele o sa creasca . eu o sa am parte de un somn complet, sotul meu o sa aiba parte de o sotie prezenta :) nu "zombificata" :)
Acum stau si ghicesc, ce am? depresie post partum, extenuare sau oboseala cronica? da poate sint toate impreuna ;) ?
O noapte buna tuturor mamicilor din lume! un somn usor copiilor vostri! Daca dorm ei, dormiti si voi :)!

pupici tuturor














Fetele mamei, iubirile mamei.