martedì 23 dicembre 2014

Dor de casa

      Pregătirile de sărbători sînt în toi! Dar... aici nu e ca acasă! În fiecare an, aceeaşi problema, cu cît mai aproape sărbătorile, cu atît mai tare ma bate dorul de casa, de familie, de prieteni. Mă aflu în Italia de 4 ani si nicidecum nu reuşesc sa ma deprind cu ideea :( Ce n-as vedea, unde nu m-as duce întotdeauna fac comparatie cu Moldova, si  - Moldova cistiga de fiecare data! Mi-i dor de casa! mi-i dor e străzile cunoscute, mi-i dor de Codru, mi-i dor de seratele cu placinte care le faceam cu prietenii, mi-i dor sa ies la o cafea si sa o savurez in liniste , fara graba in timp ce birfim putin cu prietenele :) Aici cafeaua se bea ca vodca :) (zalpom)! nici nu se aseaza la masa pentru cafea, se bea direct la bar! mi-i dor de serate galagioase, mi-i dor de plimbarile de seara.
      Aici nu se plimba! 
Aici motivul pentru a ieşi este sa faci cumparaturi! si cum majoritatea magazinelor se afla in afara localitatii, iesi cu masina :) iaca si plimbarea :(
Mi-i dor de o zi de nastere sarbatorita in Moldova! de o cumatrie adevarata! de o nunta cum numai moldovenii stiu sa o faca!
Cred ca deja m-am facut inteleasa! Mi-i dor de Moldova!
Sarbatori fericite prieteni! La multi ani! Un an Nou cit mai fericit! si sper sa ne vedem  in anul ce vine. sarbatoriti asa cum se cuvine :) si serviti un pahar de vin bun -moldovenesc si pentru mine.
                                                                                                                                pupici tuturor.
alinarea mea!!!