venerdì 26 dicembre 2014

Mos Craciun a venit cu cadouri :)

Ce poate fi mai frumos decat Craciunul petrecut in familie? Nimic!
Anul acesta am avut un Craciun plin de peripetii :) Andreusca a facut febra :( a fost cam mofturoasa, la inceput ne-am stresat, dar inspre seara am inteles! Mos Craciun ne-a adus cadoul - primul nostru dinte! Primul Craciun a Andreuscai! Primul dinte! Prima febra! Cite amintiri! nu o sa uit niciodata acest Craciun plin de surprize :)
Tot prima data am petrecut Craciunul fara Svetulea! a fost straniu pentru mine. Acum un an in urma Svetulea nu m-ar fi lasat de sarbatori nici in ruptul capului! Asa era de dulce cind zicea"Eu pe mamicuta mea nu o las!". Dar, cum ziceam , copiii cresc si au tendinta sa se desprinda de poala mamei :) Si asa noi ca doi "mosnegei" :) am petrecut Craciunul simplu, cu un pahar de sampanie si cu Andreusca, care necatind la febra a tinut fasonul si ne-a ridicat dispozitia, pina ce nu a obosit mititica si a adormit . Craciun fericit dragii mei! Domnul sa va aiba in paza pe toti!
pupici


Iubiteii mei! Va multumesc ca faceti parte din viata mea! va iubesc cel mai tare!
https://www.youtube.com/watch?v=IPr6zd1fL34&feature=youtu.be