sabato 24 gennaio 2015

energizerul mamei :), 7 luni




Iata cam asa noi petrecem noptile :)
La inceput mi-a fost greu, dar cu timpul m-am deprins. Principalul, e ca am inteles! Cind doarme Andreea , dorm si eu :)
Altfel....  , va zic asa cum este, era casa de nebuni! Iritatie, cearta fara motiv, nervi de la nimic. Noi mamicile avem nevoie de odihna, daca nu sintem bine-dispuse noi, stricam dispozitia la toti din jur :)
Acum , ma bucur de orice moment petrecut, nu mai sint iritata, si principalul ! primesc placere de la toate aceste momente.
M-am adaptat la regimul Andreuscai :), si ea, are un regim super! adoarme la 6 dimineata si se trezeste in jurul orei14. e bine! fac in timp sa facem igiena de asa zisa  dimineata, sa mincam, si la 16 sa o iau pe Svetulea de la scoala ( Atunci cind bunicuta nu poate!)
pupici la toti. Bucurati-va de viata si savurati cu placere orice moment !