giovedì 1 gennaio 2015

Ramas bun 2014! Multumim pentru tot! Bun venit anul nou 2015!!!

Bun venit 2015!!! Ramas bun 2014!!! multumesc anului trecut pentru tot ce ne-a adus.
 Andreusca, frumusetea noastra, asa eu am devenit mamica a doua oara.
da de Marcel nici nu mai zic;) se vede si asa:) Taticu nostru mindru!
in iulie Andreusca a devenit crestina ! Multumim nanilor pentru tot! 
Nanica Sorina nu a avut rabdare sa venim noi la Moldova, si a venit ea sa-si vada finuta!! multumim nanica Sorina. te iubim tare tare si ni-i dor de tine, te asteptam cu drag !
Svetulea s-a asezat pe sfoară (шпагат)

Am devenit mamica de o domnisoara in toata firea, mandria mamei a devenit una din cele mai puternice studente! 
Am devenit nanasi in februarie (a dansat si Andrusca in burtica mamei),

sintem nanii la cea mai frumoasa finuta si nepotica din lume - Gabriela-Magdalena!

tot anul acesta barza a adus o alta minune de baietel, Sebi, si avem inca un nepotel scump scump, da de frumos nici nu mai zic ;)
bofosu si frumosu nostru nepotel Sebi!!!
Cu parere de rau nu i-am vazut in viata reala nici pe Gabi, nici pe Sebi, dar ii iubim tare tare si ardem de nerabdare sa-i vedem si sa-i stringem in brate!
De Craciun , pe 25 :) ne-a iesit primul dinte! si in ajun de Anul Nou - a iesit si al doilea! avem fata mare! Sa vrut ca nu se primea asa :)!

Deci bun Venit Anul Nou 2015!!! speram din tot sufletul sa fii tot asa de bun si plin de momente frumoase ca anul 2014! 
La multi ani tuturor!
pupici