lunedì 12 gennaio 2015

Rochita noua pentru Andreusca :)


Cum am spus in o postare mai veche, casa e plina de lucruri care nu le mai port,  dar care din un motiv sau altul nu vreau sa le arunc :)
De exemplu acesta coftita de cashemir e de o calitate super! moale si placuta la contact cu pielea.
in fotografie e deja taiata pe masura, am taiat la ochi, pentru copii e foarte usor :)

fusta e cusuta dupa principiul "fusta Tatiana", nimic altceva decit partea de sus ingustata dupa masura, eu am folosit ata elastica.
dupa am unit partile :)


inainte aveam frica sa cos o rochita din motivul ca nu stiam cum se cos minecile, dar de fapt e foarte usor! totul pare greu pina ce incerci prima data. dupa ce am suprapus mineca iata ce s-a primit



cam asa :)
tot ce trebuie sa faci e sa incepi sa cosi din partea de sus a miinecii , jumatate de miineca pina jos prima si dupa alta jumatate. ceea ce ramine se uneste jos . usor nu?!



Rochita e gata! 
dar eu am vrut sa-i pun si un colanas.

Andreusca are o rochita noua facuta de mamica. 
Vreau sa spun un lucru - nu cos numai pentru a face economie (chiar daca si acest aspect e destul de important), cos fiindca imi place foarte mult sa o vad pe fitca in lucruri facute de mine! Nu stiu de ce !?, dar parca i-mi creste inima mare mare cind o vad imbracata in hainutele cusute de miina mea !
Pupici tuturor
sper sa va vina inspiratia si voua datorita postarii :)