venerdì 15 maggio 2015

13 ani de fericire si bucurie!

Anume asta mi-a adus in viata mea Svetulea!
odata cu nasterea Svetulei, viata mea a inceput sa aiba un sens, am inceput sa inteleg ce inseamna responsabilitate, am inteles adevaratul sens al cuvintului IUBIRE!
dragostea mea fata de Svetulea e fara margini, fiind ea linga mine eu traiesc! si nu o spun asa doar pentru a spune! e ceea ce simt! Svetulea imi da aripi sa zbor, imi da puteri sa merg inainte!
Sint eu acea care trebuie sa-i zica multumesc pentru ca exista, multumesc pentru ca ma iubeste, asa cu defectele mele cum sint :)
Sensul vietii mele, Universul lui mamica! Sa dee Doamne Doamne sa fii norocoasa si sa mergi prin viata usor si fara prea multe obstacole.
parca ieri cind ieseam din sala chirurgica iti numaram degetelele, parca ieri ai spus prima data mama, acum nu demult imi faceai curat in garderopa (gospodina mamei), imi desenai peretii si amestecai toate produsele din bucatarie intr-un mormans improvizat si ziceai TIA-TIA batid din palmutele tale mici si scumpe. parca acum nu demult a fost prima zi de gradinita si nu vroiai sa-mi lasi minuta, apoi primul sunet.... Cite amintiri!!!
Da de
- Cine-a zis cine-a zis ca-n oras flutuli nu-s , nui de loc adevalat, iata unul cololat,
e poiezia mamei preferata!
iubirea mamei, scumpa mamei, frumoasa mamei, cea mai mare realizare a mamei, visul mamei devenit realitate!



                                                  mamica te iubeste mai mult ca viata!
La multi ani scumpa si iubita mea fiica numarul I! mamica iti va fi alaturi atit timp cit vei avea nevoie de mine! ei si citeodata si cind nu chiar o sa ma vrei prin preajma :)
pup dulce dulce
La multi ani! 

https://www.youtube.com/watch?v=-G1ERtfEJNA&index=1&list=PLChHwUd5920XJaz7_3eILGeofKWaAPP1h