giovedì 14 maggio 2015

Bucurati-va de viata!

Azi ziua a trecut ca de obicei, Sveta la scoala, Andreusca cu nazuri...
Dar inspre seara am realizat! toate aceste momente petrecute cu familia mea sint unice, undeva sint poate nu atit de interesante pentru altii, dar fac parte din viata mea! fiecare moment petrecut impreuna cu fetele mele e unic. fiecare zi petrecuta e unica si miine nu va mai fi la fel! Fetele cresc, bucuriile mari se transforma in bucurii si mai mari, problemele mici, devin putin mai complicate, dar si aceste probleme fac parte din ciclul meu de viata, si la drept spunind nu as schimba nimic! ma bucur de ceea ce am, ma bucur de sotul meu, ma bucur de fetele mele, sint fericita ca sintem sanatosi, sintem uniti si trecem peste toate obstacolele vietii impreuna.
Am inteles ca nu se traieste cu trecutul, si nicidecum nu trebuie sa traim cu viitorul, traim cu prezentul , ne bucuram de ceea ce avem azi, ceea ce va fi miine vom vedea!
orice zi e frumoasa asa cum e!
Bucurati-va de viata ! e numai una! primiti ceea ce aveti si bucurati-va de ceea ce aveti!
                                                 


bucuriile mele :)

https://www.youtube.com/watch?v=TBoYvU_5jyk

https://youtu.be/i-cBORqNlW8



pupici tuturor, sa va fie copiii sanatosei. noapte buna