venerdì 8 maggio 2015

cu ziua mamei dragele mele

Scumpele mele mamici din toata lumea ! Cu parere de rau in Moldova ziua mamei nu se sarbatoreste, dar de ce nu ? Mamele sint persoanele cele mai importante ! Daca nu ar fi mamicile - nu am fi nici noi, mamici si noi la rindul nostru! Noi mamicile, nu sintem doar femeie, sotie, fiica, sora, nora ... ceea ce deja sarbatorim pe 8 martie. Noi sintem mamele familiei! Mamele copiiilor nostri! Meritam o zi dedicata numai noua - nu?! Avem si noi nevoie sa fim luate in seama ;) pentru sot sintem mamele copiiilor lui! Sigur nu uitam sa felicitam mamele noastre, si aducem aminte sotilor sa felicite mama! De fapt Marcel azi a sunat! Cu parere de rau nu a reusit sa vorbeasca! Asa dar sincerele mele felicitari cu ziua mamei Dorina Sergheevna, sigur la felicitari se alatura nepotelele Svetulea si Andreusca! Si un multumesc dinsuflet din partea lui Marcel, pentru ca la-ti adus pe lume, la-ti crescut, si a devenit barbat in toata firea! Numai si numai multumita d-stta MAMA! Mamicuta mea eu am felicitato. Dar ma folosesc de moment si iti spun mamica un sincer si dintot sufletul multumesc pentru tot! Acum ca sint mamica si eu! Am inteles cit de multe semnificatii are acest cuvint! Si cite obligatii si raspunderi sint! Ma inchin tie mama pentru toata rabdarea si dragostea de care nu am avut lipsa niciodata! Scumpe mamici din Moldova, unitiva;) sarbatoriti aceasta zi frumoasa! Meritati! Sanatate, noroc, pace in familie, sa va fie sanatosei copiii si principalul dragele mele! RABDARE! RABDARE! Si inca MULTA MULTA RABDARE! E principala calitate de care avem nevoie ;) savurati orice moment petrecut impreuna cu copiii vostri si bucurativa de orice pozna face!;) cum se zice a uite ce io trecut prin cap!;)
Cu aceasta nota va felicit inca odata si va doresc sa fiti apreciate nu numai de sarbatori :)
A! Dati-mi voie sa ma laud. Sotiunea azi mia daruit un telefon nou.:) cred ca ma apreciaza ca mamica?! Sper!
Va pup dragele mele mamici!

Fetele mamei. Care intr-o zi vor deveni si ele mamici.