venerdì 29 maggio 2015

facem o regula - ne facem frumoase !

Am inteles un lucru! trebuie sa fim frumoase intotdeauna, cind sintem acasa, cind iesim pe 5 min dupa piine, nu trebuie sa lasam, ei las-ca miine....
Nu pentru cineva, pentru mine! daca eu ma simt bine, ingrijita, atunci si in familie merge mai bine! vreau sa zic, cind te uiti in oglinda si iti place ce vezi si dispozitia e mai buna, dar daca la mamica e dipozitia buna, e buna la toata familia :)
cum am facut sa functioneze la mine
1. imediat cum ma trezesc - machiajul :), Andreusca inca se gindeste sa faca scandal sau nu, si eu ma folosesc de moment, asa cind e nevoie sa ies, eu sint gata :)
2. odata pe saptamina pedichiura si manichiura, sigur nu am timp sa fac asta cum scrie la carte, sa ma asez linistit... am uitat de acest lux ;) dar... asta m-a invatat ca din orice situatie exista o iesire
 pedichiura in dus, si manichiura imediat dupa, functioneaza :)
3. cel mai important, nu mai port asa numitele haine pe acasa! eu sint permanent acasa! asta e profesia :)
sigur nu port rochii de gala ! dar.. sint la maxim eleganta ! Sincer, la inceput Marcel intreba, "da unde te gatesti?"
 e greseala noastra a femeilor, ca odata cu aparitia copilului mic in casa ne cam lasam pe noi pe locul doi! NU E BINE DELOC!
 Aveti grija de voi mamicile, cind va simtiti frumoase voi, credeti-ma, va vad frumoase si cei din jur.
pupici tuturor, sa va fie copiii sanatosei
si , bucurati-va de viata!