sabato 4 luglio 2015

Placintele lenosele :)

Avem toti asa situatii cind trebuie sa facem mincare repede, si timp restrins :) de exemplu eu - i-am promis lui Marcel placintele, m-am luat cu ale mele, si am uitat :)
Seara ca de obicei, cind iese de la lucru ma suna si zice : eu ies, is gata placintele?
eiiiii, mi-am pus miinile in cap, cind sa curat cartofii, plus timp sa se coaca... de aici Andreusca cere toata atentia si brate :) vine omul meu acasa si placintele nu-s gata :(
ei bine  am hotarit intrebarea!
placinte cu cartofi fri congelati :) si crenvuste
si cu spanac , tot congelat , si brinza greceasca, dar se poate si brinza de oi.
cartofii ii lasam asa inghetati si pregatim placintele, spanacul il dezghetam in microunde si il scurgem bine. cam atit.






Omul meu placintar de natura! multumit :)



iubiteii mei fac fotosesie :) selfie :)


o seara buna tuturor