giovedì 23 luglio 2015

Tata nostru. iubirea mea!

Ma uitam daunazi la Marcel, si zic, mai da frumos te-ai mai facut ultimul timp! Si acum stau si ma gindesc, asta el s-a facut mai frumos, sau eu il iubesc mai tare?! A? Tata! tu ce zici?









Dar daca serios. Iubirea mea! tu esti cel mai frumos sot din lume si cel mai bravo tatic ! Cite odata , noaptea, cind tu forai :) si eu nu reusesc sa dorm, stau si ma gindesc ca fara acest forait noptile mele sint goale, si de fapt e asa cind esti la lucru :(! fiind tu alaturi eu am siguranta, liniste... ei cite odata si sfada, da cine nu se cearta? numai gindul ca ti se poate ceva intimpla, sau ca nu o sa-mi fii alaturi i-mi da niste furnicaturi la burta... nu stiu cum sa explic altfel :) scuza tata, nu sint scriitoare :)
De ce crezi , de fiecare data cind pleci la lucru zic "fii atent la drum, suna cind ajungi, ai grija de tine"? asa din obisnuinta?! Nu tata! din dragoste, din frica asta pe care o avem noi femeile de tot ce-i rau ( si pentru care, tu, citeo-data ma iei peste picior :))!
pentru dumitale, scumpul meu m-am schimbat radical, si nu zic asta ca repros, deloc! o zic cu mindrie si cu placere! S-a gasit in sfirsit barbatul pentru care eu m-am invatat ca gatesc :) si sa stau acasa linistita. Barbatul vieti mele, Iubirea mea cea mai mare!
Principalul e sa nu uiti!!! eu si cind strig la tine - tot te iubesc! ei da cred ca tu stii deja asta, nu degeaba odata mi-ai zis "Rita! eu sint unicul barbat din tot universul care reuseste sa te inteleaga! ", Puiutul meu, ca raspuns i-ti zic, multumesc, stiu :)! da nici cu tine nu se maninca miere in toata ziua! :) si iarasi nu-i repros, e o simpla constatare a faptului ;)
vorba ceea in familie ori amindoi sint nebuni , ori nu merge :)
La noi MERGE! si inca foarte bine :) , fa concluziile....
pup dulce dulce tata! si vina odata acasa!

La multi ani iubirea mea. Multi ani inainte plini de fericire , sanatate , noroc, prosperitate,....  si tot ce-ti doresti, dar puiutul, alaturi de mine! De fapt mai bine zis alaturi de noi toate! :)