venerdì 21 agosto 2015

Andreusca. Dulcica familiei. sau oare cit de dulci mai pot fi !:)

Azi noaptea, cind o hraneam,  cu minuta ma tinea pe mine, cu alta, biberonul si ca sa nu-l obijduiasca cumva pe taica-su :), ii baga piciorul ba in gura, ba, in nas. Nu reuseam sa ma opresc.  Am buhnit in hohote de ris :)!
Doamne Doamne, cit oare de dulci mai pot fi copiii?!
Fitca mea inca maninca noaptea. Dar nu se trezeste, incepe sa scinceasca prin somn ca o pisicuta mititica, si cind aduc biberonul, zic -lapte, lapte, si deshide gurita prin somn :) parca e un puisor de rindunica , cind mamica o hraneste! Ea la noi e alintusca familiei! Pampersul noaptea trebuie schimbat!  Dar tot prin somn!  Altfel galagie:)
Svetulea, cind era micuta, nu adormea pina cind nu o pupam toata! Era ritualul nostru! Im i dadea pe rind degetelele, minutele, ... si zicea - pupa ici, si ici.... terminam cu degetelele de la picioare,  ei si inca un rind cu minutele si obrajorii.
Fitca de Andreusca, numai cu pupa, nu o cumperi :) trebu masaj, cintat, exclamatii Bravo- Bravo la tot ce face, si dupa ce aratam nasucul, ochisorii, facem masina-cabina, merge si pupa. Dar la talpite va rog frumos! Se poate si fundisorul ;) , ne permite.
Asta trebuie sa vezi, cum ridica piciorusul in sus, sa il pupam! Mai mult! Daca eu il pup pe unul, altul il intinde lui Svetulea, ca doar nu poate s-o obijduiasca pe sors-a!
Si biberonul, exlusiv cu piciorusul in gura la maica-sa, cred ca asa-mi inchide gura ;)
Eu am asa o impresie, dar sigur e strict personala, ca noi ne indragostim de copiii nostri tare tare cind sint mici! Si cu cit cresc, sigur creste si dragostea!  Dar in momentele celea grele, cind nu te asculta,  mai raspund inapoi, e anume amintirea ceea, cit au fost de dulci si scumpi de mici, te ajuta sa mergi inainte si sa nu "cachii" :)!
Eu si lui Marcelus ii zic,( in momentele cind sintem obositi, si el ofteaza , cind oare va creste),
- Nu grabi timpul puiu, timpul trece si asa repede, savureaza fiecare clipa, crezi sau nu, dar o sa-ti fie dor de aceste momente!
 De fapt copiii sint dulci la orice virsta, asta noi parintii sintem prea nerabdatori si cerem prea multe de la ei. Uitam ca am fost si noi copii odata!
pozitia, hai pupa piciorul odata! :)

ne maimutim oleaca si noi :)
  Ne iubim tare tare! 
 Fata tatii, dii calutu, dii...
 Mama, nu mii somn, :) buburuza mamei
 Nu ma deranjati! 
 Hai tigtic tigdic mamica, alceva doar n-ai ce face! ocheoasa mamei dulce!

pupici la toti. fericire si dragoste tuturor! sa va fie copiii sanatosei si sa va bucurati de ei.